آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

ماجراهای آنیتا

بدون عنوان

1393/2/4 17:25
نویسنده : minabaghernezhadi
84 بازدید
اشتراک گذاری

من دیگه حسابی متحرک شدم و دائم مامان دنبالم راه میره که کارهای خطرناک نکنمعینک

روش حرکت کردنم هم به صورت سینه خیزه و هر روز دارم سرعتم رو بیشتر می کنم . تا مامان منو میذاره زمین طول خونه رو در یک چشم به هم زدن طی می کنم  به خاطر همین هم مامان و با با همش می گردن تا منو پیدا کنند معمولا هم زیر میز یا مبل یا سر چاه آشپزخونه یا...... پیدا می کنند!

این هم روش جدید بازی با تشک بازیه که خودم اختراع کردم زبان

حالا جند تا آنیتا در طرحها و رنگهای مختلفتشویق

 

 

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان مهربون (چراغ خواب شلمن)
4 اردیبهشت 93 17:33
سلام عزیزم.خوبی؟ چقدر وبلاگ باحال و زیبایی داری.واقعا خوشم اومد . . . وبلاگ منو لینک کن بعد بهم خبر بده تا لینکت کنم اینجوری باهم میتونیم بازدید زیادی داشته باشیم عزیزدلم. عنوان وبلاگم : "نمایندگی چراغ خواب موزیکال شلمن" لینک وبلاگم هست http://shellman.niniweblog.com