آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

ماجراهای آنیتا

بدون عنوان

1394/1/8 17:10
نویسنده : minabaghernezhadi
239 بازدید
اشتراک گذاری

مدتی که مامان تنبلی کرده و مطلب جدید ننوشته من خیلی کارها بلد شدم:

اولیش اینکه خیلی خیلی شیطونتر شدم خندونک

هنوز بیشتر اول کلمه ها رو میگم مثلا مس (مسواک)  قاش(قاشق) خو(خونه) حف(حاجی فیروز)

بعضی کلمه ها رو هم کامل میگم مثل خاله - خرس- پلگ(پلنگ)-شیر-موش

بیشتر وقتها روی بلندی هستم مثلا روی میز ناهارخوری به خاطر همین هم آمار خسارتهام بیشتر شده مثلا صندلی شکستم شمعدون شکستم و ....چشمک

تازگی هم که برام یک صندلی کوچولو خریدن که خیلی دوستش دارم و بیشتر به عنوان  زیر پایی استفاده میکنم و اینجوری میتونم هرچی که مامان از دست من گذاشته بالا رو بردارمچشمک راستی یکی از کلماتی که خیلی میگم بالا هست و وسایل توی کابینت ها رو میارم بیرون و میگم بالا یعنی بذارشون بالاآرام

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)