آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

ماجراهای آنیتا

گزارش عید

1393/1/28 17:12
نویسنده : minabaghernezhadi
94 بازدید
اشتراک گذاری

امسال اولین عید نوروز من بود. قبلش که حسابی بدو بدو بود ولی از وقتی سال تحویل شد به آرامش رسیدیم .

سال تحویل که خیلی خوب بود چون مامان یک سفره رنگ و وارنگ بنام هفت سین چید که من بهش خیلی علاقه داشتم البته به بهم ریختنشچشمک لحظه سال تحویل هم  با مامان و بابا سه تایی نشستیم دورش و مامان بخاطر اینکه امسال من هم هستم خدا رو شکر کرد. بعد از اینکه صدای بوم و بعد آهنگ دی دیری دیری اومد من فهمیدم که سال تحویل شد چون مامان وبابا شروع کردن به خوشحالی کردن وبوسیدن من بعدش هم حسابی بزن برقص کردیم که خیلی خوش گذشت. اینم عکس منه که معلومه چقدر خوشحالم

بعدش هم که تا آخر تعطیلات همش مهمونی رفتیم و مهمون اومد و من کلی آدم دیدم که قبلا ندیده بودم  یا وقتی خیلی کوچولوتر بودم دیده بودم.به من که خیلی خوش میگذشت چون همش همه منو بغل می کردن با اینکه باهام بازی می کردنلبخند

پسندها (1)

نظرات (0)