آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

ماجراهای آنیتا

من میشینم

1393/3/1 17:51
نویسنده : minabaghernezhadi
86 بازدید
اشتراک گذاری

من دیگه میتونم بشینم البته 1 ماهی میشه اما یادم رفته بود بگم اینجوری مستقل تر شدم و گاهی وقتا که مامان کار داره میشینم و بازی می کنم که طبق قانون من زمان بسیار کوتاهی و بعدش دوباره سر و صدام در میاد و یکی باید بیاد با من بازی کنه

اینجا هم نشستم دارم تلوزیون نگاه می کنم

من الان 4 تا دندون دارم 2 تا بالا 2 تا پایین

چند تا کار جدید هم یاد گرفتم مثلا زبون درازی! هر کی زبونشو برام در بیاره بیرون منم سریع زبونم رو در میارمزبان

سرعت سینه خیز رفتنم هم بیشتر شده و در یک چشم به هم زدن غیب میشم

پا کوبیدن هم که فعالیت اصلیم هست و هر جایی که بفهمم صدا در میاد سریع میچرخم و با پاهام محکم میکوبم و همیشه داد مامان وبابا تو خونه بلند میشه که:نزن دختر پاهای کوچولوت درد می گیرن!!

آرام

پسندها (2)

نظرات (1)

محیا
19 تیر 93 13:02
چه دختر نازی.....خوش حال میشم به وبلاگم سر بزنی[