آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

ماجراهای آنیتا

بدون عنوان

1392/7/25 13:11
نویسنده : minabaghernezhadi
54 بازدید
اشتراک گذاری

من دارم شیطونتر میشم و هر روز بیشتر مامان و بابا رو مشغول می کنم.

تازه گیها موقع شیر خوردن شیطونیم میگیره و یه ذره میخورم بعد با شیطونی صورت مامانو نگاه میکنم

خلاصه حسابی با مامان تفریح میکنیم{#emotions_dlg.e51}

دست خوردن هم عادتم شده و چه سیر باشم چه گرسنه شلپ شلپ دست میخورم{#emotions_dlg.e29}البته این کارم مامانو عصبانی میکنه {#emotions_dlg.e27}آخه گاهی وقتا انقدر دستمو فرو میکنم تو دهنم که حالم بهم میخوره خوب من  نی نیم دیگه{#emotions_dlg.e19}

هوا کم کم داره سرد میشه و مامان لباسهای گرمتر تنم میکنه

البته این یکی دیگه زیادی گرمه{#emotions_dlg.e28}

اینم تیپ خوابمه میرم تو کیسه{#emotions_dlg.e1}

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آرشیدا
27 آبان 92 11:51
عزیزم...چه نازی تو دخمل کوچولو سلام مامان خورشید آریایی ممنون آرشیدا کوجولو هم خیلی نازه خدا حفظش کنه