آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

ماجراهای آنیتا

3ماهه شدم

1392/7/14 13:04
نویسنده : minabaghernezhadi
102 بازدید
اشتراک گذاری

  من دیگه 3 ماهه شدم و کلی کار جدید یاد گرفتم .مثلا سخنرانی میکنم و هرچی باهام حرف میزنند با صداهای کشداروبانمکی جواب میدم

جدیدا مامان کشف کرده که من روی کرییرم میمونم و بازی می کنم و وقتی کار داره از این راه برای فرار کردن از دست من استفاده میکنهچشمکولی من بزودی یک راهی پیدا میکنم که از کرییربپرم بیرون و اینطوری مامان مجبور بشه کنار من بمونه و با من بازی کنهزبان

راستی یادگرفتم با مامان دوتایی دراز بکشیم و شیر بخورم اینجوری خیلی کیف میده چون همونجا هم خوابم می بره

 

این عکس مربوط به اولین باری هست که من و مامان و بابا 3تایی رفتیم پیکنیک خیلی هم خوش گذشت

من یک دختر دایی نازنازی دارم که خیلی هم منو دوست داره و اسم عروسک محبوبش رو گذاشته آنیتاقلب من هم خیلی دوست دارم عسلی

اینم عکس من و عسل خونه مامان پروین

قرمزیهای روی لپهام تو این عکس جای بوس پشه های نامردهناراحت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)