آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

ماجراهای آنیتا

هورا هورا راه رفتن چه خوبه!!

1393/5/30 17:17
نویسنده : minabaghernezhadi
103 بازدید
اشتراک گذاری

الان تقریبا 3 هفته ای هست که دیگه راه میرمبغل اولش باید از یک جایی میگرفتم تا بلن بشم اما هلان دیگه حرفه ای شدم و به تنهایی میتونم بلند بشم  و راه برم خیلی مه از اینکه این توانایی رو پیدا کردم ذوق میکنم  و میخندم و جیغ میزنم و راه میرم خلاصه حسابی حسابی میتونم شیطونی کنمخندونک

تازه از هرجایی که قدم برسه هم بالا میرم مثلا تختخوابو میز توالت و ...

روی تخت که حسابی ذوق میکنم و شروع میکنم به دویدن و بالا و پایین پریدن بخاطر همین مامان میگه آنیتایی خیلی خطرناک شدی و  دائم باید مراقب من باشه تا از یک جایی خودمو پرت نکنم پایینسوت

چند وقته که غذا خوردنم خیلی داستان داره و موقع غذا خوردن باید دو نفر که معمولا مامان و بابا هستند باید دور خونه بچرخند و سر منو گرم کنند تا من لطف کنم 1 قاشق بخورم و اینجاست که جفتشون این شکلی میشنگریهگیجگریه خوب اینه دیگه اینم قدرت آنیتایی منهقه قهه

تعجب نکنید تو این عکسه من درحال دالی کردنمچشمک

راستی یادم رفت چه چیزایی بلدم بگم یکیش دالی هست البته بصورت دا.................

در در هم میگم اونم میگم د..........................................................د........

یک عروسک خرپفی  دارم که هر وقت می بینمش سریع میگم خخخخخخخخخخخخخخخخخپف

چون بابا بزرگ هم بیشتر وقتها خوابه به اونم میگم خخخخخخخخخخپفآرام

پسندها (2)

نظرات (0)