آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

ماجراهای آنیتا

بدون عنوان

1392/11/24 19:30
نویسنده : minabaghernezhadi
74 بازدید
اشتراک گذاری

این هفته خیلی خوب بود چون 3شنبه تعطیل بود و من ومامان تا آخر هفته خونه بودیم و حسابی با هم بازی کردیم. مامان میگه خدا رو شکر من دوباره خوش اخلاق شدم و دیگه گریه نمی کنم آخه دیگه سرما خوردگیم خوب شده ایشالا دیگه  مریض نشمفرشته

راستی از غذا هایی که میخورم بگم الان دیگه خیلی چیزا میخورم مثل فرنی سیب موز زرده تخم مرغ و انواع سوپ که مامان هر بار یه مدل جدیدش رو برام درست میکنهبغل

سوپ از همه بیشتر دوست دارم و معمولا وقتی میخورم خیلی خوشحال میشم و عکس العمل خوشحالیم هم که پوف کردنه و اون موقع هست که داد مامان میره هوا که آنیتایی همه خونه رو سوپی کردی!!!!خوشمزه

این عکس چند شب پیشه که بابا هر کاری کرد من غر زدم اونم منو گذاشت رو گاز بلکه آروم بشم!!

اینجا هم مامان منو گذاشته توی کیفم

اما بعدش خسته شدم و این شکلی شدم

 

پسندها (1)

نظرات (0)