آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

ماجراهای آنیتا

آنیتا دیگه شبها زود نمی خوابه !

1392/9/5 12:21
نویسنده : minabaghernezhadi
77 بازدید
اشتراک گذاری

تا 3-4 شب پیش من هر شب ساعت 9-10 می خوابیدم  و صبحها 7-7.5 بیدار بودم و مامان هم خیلی از این برنامه خواب من خوشحال و راضی بود اما چند شبه که بیخوابی زده به سرم و مامان منو میبره بخوابونه اما نیم ساعت بعد این شکلی کلافهمنو بغل میکنه و از اتاق میاد بیرون ولی عوضش من اون موقع تازه شیطونیم میگیره و این شکلی هستم

بعد از یک ساعتی بازی کردن خوابم میگیره خلاصه فعلا ساعت خواب شبم رفته روی 11-11.5 البته حالا که شب دیرتر میخوابم صبحها هم دیرتر از خواب بیدار میشم حدود 9 اما مامان اصلا دوست نداره و همش میگه :آنیتایی اینجوری دختر تنبلی میشی نی نی باید زود بخوابه زودم بیدار شه

مامان میگه دیر خوابیدن من نتیجه شب مهمونی رفتنه وتصمیم گرفته دیگه شب مهمونی نرهخنثی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)