آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

ماجراهای آنیتا

من اومدم

1392/5/28 10:50
نویسنده : minabaghernezhadi
86 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه مامانها و نینی ها

اسم من آنیتا ست الان52 روزه هستم.من و مامانم خیلی وقت بود که می خواستیم بیاییم و برای من وبلاگ بسازیم ولی فرصت نمی شد تا اینکه امروز دیگه تصمیم گرفتیم شروع کنیم.

ماجراهای من از اونجا شروع شد که یک در روز اول آبان سال پیش مامان فهمید که من اومدم تو دلش اون موقع همش 15 روز بود که سروکلم پیدا شده بود خلاصه مامان کلی خوشحال شد و اول به بابا بعدش به مامانی و بعدش به همه خبر دادلبخند

اون مدتی که تو دل مامان بودم خیلی دختر خوبی بودم و مامان رو زیاد اذیت نکردم و مامان تونست تا 1 هفته قبل از به دنیا اومدن من به کارش ادامه بده.فرشته

تا اینکه در روز 8 تیر ساعت 8.20 پا به این دنیای بزرگ گذاشتم.مامان و بابا و اطرافیانم خیلی از اومدن من ذوق زده وخوشحال شدندلبخند

اینم چند تا از عکسهای اولین روزهایی که به دنیا اومدم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

بهنام
26 مرداد 92 14:01
سلام دوست عزیز وبلاگ خوبی داری اگه تمایل داری باهم تبادل لینک کنیم منو به اسم " طراحی سه بعدی" لینک کن و بگو لینکت کنم ...مرسی
سیما
26 مرداد 92 14:23
امیدوارم الینا جون همیشه سالم وسلامت باشه،وقت کردین به وب من هم سر بزنید
yasaman
28 مرداد 92 19:35
Salam anita kopoliye khale ghorboone oon jazabeo cheshmaye bazo gerdo meshkit beram.khoda hefzet kone khale joon.arezoome baghalet konam
الهام
5 شهریور 92 22:40
آنیتا جون عمه فدات بشه وبلاگت خیلی قشنگه انشاالله صد سال زنده باشی زیر سایه پدر و مادرت