آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

ماجراهای آنیتا

بدون عنوان

1393/10/19 1:44
نویسنده : minabaghernezhadi
162 بازدید
اشتراک گذاری

تقریبا 2 هفته هست که دیگه بلد شدم اسمم رو درست بگم آنیتا

بیشتر کلمات رو فقط اولش رو میگم فکر کنم کافیه چون مامان و بابا میفهند منظورم چیهچشمک

مثلا کا یعنی کارتون شی یعنی شیشه شیر خخخ یعنی خاله

بعضی چیزها رو هم صداش رو در میارم مثلا پیس پیس یعنی اسپری میخوام

البته پیشرفته تر هم حرف میزنم : مثل موووووچه که خیلی دوستشون دارم و هر وقت رو زمین یکیشون رو ببینم کلی ذوق میکنم و با انگشتهای کوچولوم تعقیبشون می کنم

یا مثل نووتون که همون نیوتونه که اسم یکی از کتابهام هست منم که عاشق کتاب خوندنم و بیشتر موقعها دست مامان رو میگیرم میبرمش تا برام کتاب بخونه بعضی وقتها هم من برای مامان میخونمشوندرسخوان

تازه اسم بعضی چیزها رمزیه و فقط من و مامان ازشون سر در میاریم مثلا اگه گفتید گیلو لیلو یعنی چی؟!!چشمک

یعنی کلید یا هر چیز آویز دیگه ای دیدی چقدر سری بودخندونک

پسندها (1)

نظرات (1)

ღآرمیتا و آنیتا ღ
19 دی 93 11:06
سلام عزیزم وبتون خیلی عالیه از مطالبتون لذت بردم پیش من هم بیایید و با نظراتتون خوشحالم کنید راستی اسم خواهر من هم آنیتااست