آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

ماجراهای آنیتا

آنیتا و شیطونی هایش

1393/4/19 13:53
نویسنده : minabaghernezhadi
100 بازدید
اشتراک گذاری

اول بگم که من تقریبا 1.5 ماهی هست که چهار دست و پا میرم و از حالت سینه خیز پیشرفت کردم البته مامان میگه تنبل خانم تو باید الان راه بری ولی من فعلا راه رفتنم نمیادزبان

در حال حاضر کار مورد علاقم بیرون ریختن کشو ها و کمدهاست آخه خیلی کیف میده و اینجوری کلی چیز کشف می کنم اینم مدارکش که موجودهخندونک

 

موقع غذا خوردن هم که حتما باید مامان و بابا انقدر ادا دربیارن و منو سرگرم کنند تا من غذامو بخورم راستی چون خیلی دیگه دختر بزرگی شدم پلو میخورم

تزه یاد گرفتم در در میگم مثلا وقتی کفشم رو ببینم آخه عشق در در هم هستمآرام به به هم بلد بگمتشویق البته یک عالمه حرف دیگه هم میذنم که فقط خودم معنیش رو میدونم مثل جیژ- کیشوم- میوم میوم و......

راستی یک خبر مهم: دیگه مستقل شدم و شبها توی تخت خودم می خوابم چون دیگه توی گهواره جا نمی شدم گفتم که بزرگ شدم البته بعد از اینکه حسابی تو تخت مامان و بابا شیطونی میکنم مامان منو میخوابونه و میذاره توی تخت خودم

پسندها (4)

نظرات (0)